dinsdag 19 april 2016

Zal ik of zal ik niet...


Van het weekend had ik een geweldige Stampin' Up dag: OnStage Local: een hele dag gewijd aan de nieuwe catalogus van Stampin' Up! De nieuwe catalogus is echt geweldig er zitten zoveel gave nieuwe dingen in en zoveel verschillende stijlen dat er straks voor iedereen iets bij zit. Ik wilde bijna de hele catalogus wel. Maar goed dacht ik, eerst nog even focussen op de huidige catalogus en de voorjaarsbrochure. Daar zitten nog een hoop mooie dingen in waar ik nog lang niet klaar mee ben.

Maar nu werden we vandaag allemaal overrompelt omdat vandaag niet alleen de "Retired Items List" ineens bekend werd gemaakt maar dat alles dat erop staat ook al gelijk in de uitverkoop gaat. Ik heb geen idee waarom maar echt blij ben ik er niet mee. Sinds 21.00 deze maandag is er dus een enorme run op alle aflopende produkten en ik wil eigenlijk niet mee in die gekkigheid maar ja, ik vind mezelf ook niet echt een goede demonstrator als ik jullie er toch niet van op de hoogte breng. Misschien stonden er nog dingen op je lijstje die je heel graag wilde en die straks ineens uitverkocht zijn. Dus bij deze vertel ik het jullie toch. Check de webshop om een up-to-date idee te hebben van wat er allemaal beschikbaar is en plaats direct je bestelling als het kan.

Iedereen die deze en volgende maand over de € 40 besteld via de webshop krijgt van mij de verzendkosten retour gestort.

Zo weten jullie zeker dat je bestelling bijtijds geplaatst wordt en dat dat wat je wilt er ook is.

Happy Shopping!

Sonja (hier met d'r bakje swaps op OnStage in de Beurs van Berlage afgelopen zaterdag, verslagje komt nog )


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!