woensdag 20 januari 2016

Uitnodiging: Launch Party aanstaande zondag







Zondagmiddag 24 januari heb ik van 14.00 - 17.00 uur een gezellige middag gepland om het uitkomen van de nieuwe brochure te vieren en ik hoop jou ook te zien.

Wat kun je verwachten:

  • Bekijk de nieuwe voorjaarscatalogus én de Sale-A-Bration catalogus
  • Maak een leuk project met produkten uit de nieuwe catalogus
  • Unieke Buy One Get One Free sale: Koop 1 van mijn stempelsets uit de vorige catalogi en je kunt voor hetzelfde bedrag iets uitkiezen uit de nieuwe catalogus.
  • Prize Patrol
  • Gratis Catalogus
  • Hapjes, drankjes en gezelligheid!
  • Meld je aan op sgortzak@yahoo.co.uk om routebeschrijving te ontvangen en neem gerust iemand mee!



Wil je je vast inlezen? Ik heb iedereen die de laatste tijd besteld heeft er een gestuurd. Wil je er ook alvast één mail me dan even je adres en ik stuur hem je graag op.

Altijd op de hoogte blijven? Like mijn Facebookpagina hier worden alle nieuwtjes, aanbiedingen en nieuwste creaties gepost. En je kunt me ook op Instagram vinden: https://www.instagram.com/sonja.gortzakhughes/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!