vrijdag 22 januari 2016

Honeycomb Happiness voor een steuntje in de rug

Eigenlijk hou ik helemaal niet zo van cutesy maar op de één of andere manier kon ik het kuikentje uit de Honeycomb Happiness set niet weerstaan. Het was de eerste Sale-A-Bration set die ik uitkoos (ook als demonstrator kunnen we iets gratis uit de Sale-A-Bration catalogus uitkiezen bij iedere € 60):




Vorige week kon ik er eindelijk mee aan de slag om een kaartje voor mij zus te maken. Ze heeft nog een paar weken te gaan met haar zwangerschap en we hadden een Baby Shower voor haar georganiseerd. Een klein steuntje in de rug leek me wel leuk en in deze set zat precies een goed tekst:














Misschien heb je op Instagram gezien dat ik aan het "aquarelleren" was met mijn Stampin' Up! inkt en Aquapainters? Ik had het niet gekund zonder deze fantastische YouTube uitleg van A Worke of  Carte: https://youtu.be/qWxe1Pen2vo

Ik heb met Archival Inkt gestempeld op Watercolor Paper. Daarna heb ik het papier goed vochtig gemaakt en heb ik met de Aqua Painter verschillende lagen Crushed Curry inkt aangebracht die ik tussendoor steeds liet drogen. en ben echt heel blij met het resultaat. De snavel en de pootjes heb ik met een Tangelo Twist Stampin' Write Marker ingekleurd.

Voor ik mijn kuikentje op de kaart kon plakken heb ik hem eerst nog even tussen een heel dik en zwaar boek gelegd want het papier was behoorlijk bobbelig geworden.

Fijn Weekend allemaal!

Groetjes,  Sonja


Built for Free Using: My Stampin Blog








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!