dinsdag 5 januari 2016

Happy Sale-A-Bration 2016!


Happy Sale-A-Bration allemaal!
Stampin' Up! weet het nieuwe jaar altijd weer super te beginnen: Tegelijkertijd met de lancering van de nieuwe voorjaarsbrochure begint ook de Sale-A-Bration vandaag. En dat betekent bijna 3 maanden profiteren van extra's:

Shop!
Voor
iedere € 60 die je tijdens Sale-A-Bration besteed (excl. verzendkosten) kun je een gratis produkt (stempelset of bijzonder papier) kiezen uit de Sale-A-Bration brochure. Dus als je nog wat op je verlanglijstje had staan dan kun je nu je slag slaan:-) Je kunt bestellen uit zowel de jaar- als de voorjaarscatalogus. 

Host!
Hou een Stampin' Party bij jou thuis. Dit is echt de allerbeste tijd ervoor. Jouw gasten profiteren van de Sale-A-Bration en jij kunt extra credits verdienen. Meer info en beschikbare data vind je hier.

Join!
De Starter Kit is altijd al een mooie aanbieding maar is nu nog aantrekkelijker. Je betaalt nu € 129 en dan mag je voor € 220 aan Stampin' Up! produkten uitkiezen! Dat is € 45 meer dan normaal. En dat kan zelfs nog goedkoper als je een party gehouden hebt en daar Hostess Credits voor gekregen hebt. De Starter Kit verplicht je overigens nergens toe. Wil je gewoon profiteren van heel veel voordeel dan is dit de beste kans die je krijgen kunt. En als je wel graag actief demonstrator wilt worden dan heb ik je graag in mijn team. Lees er hier alles over en bel/mail me gerust als je vragen hebt. 

Ik zal 19 februari een informatie-avond bij mij thuis houden voor wie interesse heeft.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!