maandag 7 december 2015

Project Life album voor de feestdagen

Veel scrappers zijn zo ondertussen begonnen met een December Daily© album. Een album om de feestelijke dagen van december te documenteren. Een album vol met kerstpapier, glitter en foto's van alle leuke dingen die we in December doen.



Dit jaar wilde ik ook mee doen maar ja, ik ben wel een Hollandse hè! (Ook al ben ik getrouwd met een Engelsman:-). Hier in Nederland gebeurt er al een heleboel leuks in November, vooral als je jonge kinderen hebt. Denk aan St. Maarten, de intocht van Sinterklaas, schoentjes zetten en het Sinterklaasjournaal.

En dus ga ik het een beetje anders doen. Ik doe een feestdagen-album om alle feestdagen tijdens de donkere dagen te documenteren. Te beginnen bij St. Maarten. En ik eindig (denk ik) bij Oud en Nieuw. Maar Drie Koningen zou ook nog kunnen.

Mijn basis is een 6" x 8" Project Life Album met Pocket Pages:



Daarbij heb ik het Home for Christmas Designer Series Dessin Papier:


In dit papierpakket zitten 12 verschillende dessins daar kan ik zoveel mee doen.
En natuurlijk heb ik de Hello December 2015 Project Life Kit met Accessoires:














Verder vul ik het nog aan met wat Sinterklaasspullen die ik hier en daar in de winkels gevonden heb en zal ik ook één en ander digitaal gaan doen.

Ben je nieuwsgierig naar mijn album? Kom dan aanstaande vrijdag gezellig naar de inloop. We gaan voor de laatste keer dit jaar met kerst aan de slag en ik hoop zoveel mogelijk van jullie nog even te zien om het jaar feestelijk af te sluiten. Je bent vanaf 20.00 uur welkom en breng gerust iemand mee.

En nu ik toch jullie aandacht heb: Donderdagavond 10 december 22.00 uur is het laatste moment dat je nog iets kunt mee bestellen met de verzamelbestelling. Dat is de laatste van dit jaar en dan heb je voor de kerstdagen je spulletjes in huis. Liever gewoon rechtstreeks bij je thuis af laten leveren en bestellen wanneer jij wilt? Bestel via de webshop en of doe een losse bestelling bij mij.

Een hele fijne week allemaal!

Groetjes,

Sonja


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!