vrijdag 11 september 2015

Van Label naar Kaart: Inspiratie



Vorige week vrijdag gingen we aan de slag met het maken van labels. Ik had net een video gezen van de Stampin' Up! conferentie in Noord Amerika. Vier videos van 1,5 uur vol met projecten om te maken met de produkten in de herfst-winter catalogus. Als een soort spin-off lieten ze ook nog zien hoe je een hartstikke leuke labels kunt maken van dessinpapier en een paar mooie sentiment-stempels. Ik was gelijk geinspireerd om ook aan de slag te gaan. Het leek me een mooie kans om wat restjes dessinpapier te gebruiken en ook weer eens met mijn tesktstempels aan de slag te gaan.

Ik gebruikte mijn Cherry On Top papierblok. Op het eerste gezicht lijkt dit een vrolijk, kleurrijk en feestelijk blok met zijn ballonnen, doughnuts, taartpunten en kaarsjespatronen:


 Maar er zitten ook hele subtiele patronen in en daar ben ik eerst mee aan de slag gegaan. Daar kwamen de drie bovenaan deze blogpost uit en ook nog 1 waar ik gelijk een kaartje mee gemaakt heb:


Op de Inloopavond heb ik nog twee labels gemaakt met het English garden designer Paper. Dit is zooo mooi. Het heeft aquareleffect en er zitten zoveel verschillende dessins in:


Tesamen met de sentimenten uit de Butterfly Basics was dit het resultaat:


Die onderste is al op weg naar mijn paps die deze zaterdag jarig is:-)

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om ook eens lekker met je stempels en papier aan de slag te gaan. Voel je vrij om mijn kaarten na te maken of als inspiratie te gebruiken. En ik zie ze graag. Je kunt ze plaatsen op de Stampin' Amsterdam Facebookpagina of aan mij mailen/whatsappen. Laat even weten of je het oke vindt dat ik ze dan op de Facebookpagina deel.

Ik zit trouwens ook op Instagram. Daar deel ik nog wat vaker kaarten en andere projecten die ik gemaakt heb plus zo nu en dan een foto van het thuisfront. 

Oh voor ik het vergeet: Wil je nog meedoen met de verzamelbestelling mail me dan uiterlijk dinsdag 15 september je bestelling door.

En op de inloop van aanstaande woensdagochtend 16 september gaan we Halloweentraktaties maken!!! Kom ook!


Hier vind je de links naar de produkten die ik gebruikt heb. Meer informatie over bestellen vind je op mijn  bestelpagina en je kunt met de 'SHOP' knop links ook gelijk naar mijn shop.

Built for Free Using: My Stampin Blog



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!