vrijdag 18 september 2015

Sweet Hauntings Halloween Decor + Halloween Kit


Als je mij op Instagram of Facebook volgt heb je misschien wel meegekregen dat ik met Halloween bezig ben. De hele Halloweensectie uit de huidige Herfst-Wintercatalogus is zo inspirerend dat ik overloop van de plannen. Ik had al wat "giftige' verjaardagskaartjes gemaakt met de Sweet Hauntings set:




Maar ik wilde ook zeker iets voor in huis. En door de flesjes vergif-stempels had ik een soort Snape-uit-Harry-Potter-idee met flesjes vergif in verschillende kleuren en een pot met lekkers ernaast. Dus op naar Xenos voor leuke lege flesjes en potjes en toen op zoek naar Halloweensnoep. Maar daar was het nog iets te vroeg voor dus ik heb uiteindelijk mijn oranje pumpkin-spice theelichtjes in de snoeppot gedaan. Moet ook kunnen toch:-) En die theelichtjes kunnen dan weer in dat schattige zwarte lantaarnhuisje dat ik bij Big Bazar vond. In de flesjes zit water gekleurd met voedselkleurstof. De labeltjes hangen aan Basic Black en Tangerine Tango Bakers Twine





Ik wilde dit flesje er even uitlichten omdat ik zo blij was met mijn idee om hier de Spiderweb Doilie op te plakken. Met de Fine Tip Glue Pen gaat dit heel goed. En het halsje heb ik met de Basic Black 3/8" Stitched Satin Ribbon afgewerkt. Hier hoefde toen geen label meer aan.

Zoek je meer inspiratie voor je Halloweenprojecten neem dan eens een kijkje op mijn Pinterest. Ik heb een Stampin' Up! Halloween bord gemaakt. 

SPECIALE AANBIEDING

Ik heb een Halloween Craft Kit in de aanbieding. In de kit zitten:
  • 6 halve vellen (6" x 12") Happy Hauntings dessinpapier (12 dessins)
  • 4 A4 vellen in Basic Black, Very Vanilla, Rich Razzelberry en Tangelo Twist
  • 2 Spiderweb Doilies
  • 1 Zilveren Metallic Foil Doilie
  • ~ 31cm Basic Black 3/8" Stitched Satin Ribbon
  • Een stukje Black Glimmer Paper
  • Basic Black Baker's Twine
  • Tangerine Tango Baker's Twine
  • 3 stukjes van ~50 cm Happy Haunting Washi Tape
En hij kost je € 7,50 (excl. verzendkosten)

Mail me als je een kit wilt. OP=OP dus wees er snel bij!


BTW, ik heb de verzamelbestelling een paar dagen uitgesteld tot aanstaande maandagochtend. Deze donderdag en vrijdag werd het magazijn van Stampin' Up! verhuist en werden er geen orders uitgeleverd. Dus als je nog iets mee wilt bestellen mail me dan dit weekend.  Hier vind je de produktlijst van deze week:

Built for Free Using: My Stampin Blog

Have a Crafty weekend! Sonja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!