vrijdag 21 augustus 2015

Terug van weg geweest en klaar om de vakantie te scrappen:-)

Hallo allemaal! Hebben jullie me gemist? Haha, zal wel meevallen. Ik hoop dat jullie allemaal een leuke zomer hebben (gehad) en weer helemaal uitgerust aan de slag gaan. Ik heb me in de vakantie echt even helemaal aan het genieten met mijn gezin over gegeven. We zijn op vakantie geweest naar Wales en hebben een paar dagen Londen gedaan. Beiden een groot succes. Wales (Gower Schiereiland en de Brecond Beacons) voor de ruimte, de natuur, de frisse lucht en schitterende stranden:


En Londen is natuurlijk fantastisch: overal gebeurt wat, de musea zijn gratis en superleuken ze hebben er heel veel bioscopen en aangezien het wel erg veel regende op sommige dagen zijn we twee keer naar de film geweest. Eerst de Minions en later...




Echt een hele leuke, bijzondere en ontroerende film.

Natuurlijk heb ik wel een en ander geknutseld en gemaakt deze vakantie. Ik had zoals altijd een 'schriftje' bij me. Ik wilde eigenlijk de Flow Box (a 12,95) bestellen maar realiseerde me dat ik nog zoveel knip- en plakspul uit allerlei Flows en dergelijke had dat ik het misschien ook wel zelf kon bedenken. Dus werd het een Flow Weekly (€ 0,99 :-) over vakantieschriftjes (dat dan weer wel). En had ik een stapeltje stickers en stempels bij elkaar gezocht en meegenomen om zo nu en dan wat in te schrijven en plakken. Bijvoorbeeld als je man en zoon een diepe kolenmijn ingaan...



Uiteindelijk gebruik ik dit verslag voor mijn 'echte' zomeralbum. Net als vorig jaar doe ik dat weer met het kleine Project Life Album en gebruik ik de kaartjes en decoraties uit de toepasselijke  'Let's Getaway' Project Life set en bijbehorende stempelset:



De foto's zijn al besteld en ik heb er superveel zin in. Het lijkt me hartstikke leuk als er nog meer mensen meedoen dus heb ik er een 'workshop' van gemaakt. Zondag 13 september kun je van 13.00 - 17.00 je eigen album in elkaar komen zetten. Ik zorg voor hapjes, drankjes en leuke stempels, ponsen en wat papierwaren. Verder staan mijn stansapparaat en papiersnijder ter beschikking.
Kosten zijn € 7,50 als je je eigen album en dessinpapier/PL kaartjes meeneemt.

Wil je ook zo'n Stampin' Up! album met inschuifhoesjes en kaartjes dan kun je dan van te voren bij mij bestellen. Doe dat uiterlijk 28 augustus zodat ik ze bijtijds kan bestellen en ze op 13 september binnen zijn. Kijk even onder workshops wat je nodig hebt.

Aanmelden kun je met een mailtje en dan zie ik je de 13e, gezellig!

Oh, voor ik het vergeet...aanstaande woensdag is er weer een inloopochtend van 10.00 - 12.00 bij mij thuis. Het is gratis en iedereen die benieuwd is naar Stampin' Up! en/of wel eens aan de slag wil met stempelen is hier welkom. Ook hiervoor even een mailtje graag.

Tot snel!


Built for Free Using: My Stampin Blog






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!