vrijdag 3 juli 2015

Golden Oldies voor een juffentraktatie



De juffen bij Thomas op school klaagden vorig jaar dat ze veel te dik werden van alle bonbons en cake die ze kregen met verjaardagen en dus probeer ik nu steeds iets anders te maken. Deze keer een leuk verpakt zakje instant Cappucino.

Ik gebruikte twee Golden Oldies: De Rev Up the Fun set (da's die coole auto onderaan) en mijn Angled Tag Topper die sinds 1 juni met pensioen is. Maar ik dacht jullie kunnen dit ook prima met die Scalloped of Ornate Tag Topper namaken dus toch een korte uitleg.

Vooralsnog staat de Angled Tag Topper nu voor een prikkie in het Clearance Rack, echt een buitenkansje!

Je begint met een strook cardstock van 5 cm breed en de hele lengte van een a4-tje (29.7 cm) en die ril je in het midden (14.75 cm). Dan pons je beide uiteinden met de Tag Topper. 

Je vouwt je strook dubbel en ponst aan 1 kant de chevrons eruit door 2 keer met de chevron pons te ponsen. Daar plak je een strookje cardstock in een constrasterende kleur achter.

Nu is het tijd om te stempelen: stempel je auto (of bloem, vlinder etc.) en knip deze uit. Plak onderaan je chevrons. Daarna stempel je je tekst met de Alphabet Rotary Stamp. Deze is superhandig om je eigen teksten te kunnen maken:



Plak dan je tekst erop, doe het zakje Cappucino erin en niet met een lintje ertussen dicht aan de bovenkant. Voila!


Zijn jullie ook zo druk vlak voor de zomervakantie? Ik kijk uit naar de vakantie maar vindt het toch ook wel weer superleuk om al mijn spulletjes in te kunnen zetten voor dit soort dingen. Ik heb ook nog een hele serie bedank-kaartjes gemaakt voor de juffen met de Skating By set en ook weer de Alphabet Rotary Stamp:



Hebben jullie trouwens al gezien dat ik een nieuwe workshop gepland heb? Zondag 6 september doe ik een Project Life Zomeralbum workshop. Print je zonnigste foto's uit en maak samen met mij een vrolijk mini album. Details vind je hier. Ik neem mijn Card Kit gewoon mee op vakantie zodat ik alvast mijn journalling kan doen:-) Kun je ook niet wachten? Bestel dan hier alvast je kit. Je vindt er ook een filmpje dat alle kaartjes laat zien die er in je kit zitten en wat er in het Accessories Pack zit. Die Washi alleen al is te cool:-)

Ok, Happy Weekend allemaal!

Groetjes,

Sonja


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!