zaterdag 11 juli 2015

Heel veel bedankjes



Deze week gingen er weer een aantal bestellingen uit en dan maak ik daar graag een bedankje bij. Ik maakt deze keer een notecard naar voorbeeld uit de Annual Catalogue. Op pagina 15 vind je de stempelset Another Thank You. Dit is een photopolymeerset met daarin 10 stemepels waarvan 6 keer Thanks/Thank You in verschillende groottes en stijlen. Op de tegenovergestelde pagina vind je de een kaartje met daarop al die Thank You's gecombineerd waardoor je eigenlijk weer een nieuwe stempel hebt gemaakt. Dat leuk mij ook een leuk idee.

Ik heb er nog een kleine twist aan gegeven door in 3 kleuren te stempelen. Het leuke aan photpolymeer is dat je makkelijk kunt zien waar je stempelt. 


Ik had dan ook eerst in Smokey Slate de hele tekst gestempeld en toen de middelste Thank you, het hartje en de diamant eraf gehaald. Met wat overbleef heb ik toen al mijn kaartjes gestempeld. Daarna heb ik de teksten eraf gehaald en alleen in Cucumber Crush de middelste Thank You gestempeld en later de haartjes los in Watermelon Wonder. Om ze goed te positioneren kun je ze eerst los op je blaadje leggen precies waar je ze wilt hebben. Dan leg je je clear block erop en blijven ze voor iedere afdruk precies in de goede verhouding zitten.

Verder was het een kwestie van stukjes Designer Series Paper op maat snijden in Watermelon Wonder en Cucumber Crush dat weer te plakken op een kaartje van Smokey Slate. 

Iedereen superbedankt voor jullie bestellingen deze maand. Mocht je weer willen bestellen stuur me dan een mailtje op sgortzak@yahoo.co.uk of een whatsappje op 06-4833 6306. Op woensdag 19 augustus sluit de verzamelbestelling. Wil je je spullen eerder of rechtstreeks bij jou thuis geleverd dan kun je ook een rechtstreekse bestelling bij mij plaatsen of via mijn webshop bestellen. 

En dan vertrek ik morgen op vakantie dus het zal hier even wat rustiger zijn. 28 juli ben ik er weer. Iedereen in de tussentijd een relaxte en warme zomer toegewenst.

Groetjes,

Sonja
Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!