donderdag 4 juni 2015

Note cards voor de winnaars van de Facebookquiz


Vandaag vallen de kadootjes op de mat bij de drie winnaars van de Facebook Quiz. Een pakje met 3 note cards en bijpassende envelopjes. 

Ik had net het Designer Series Paper Stack binnen in de Neutrals kleuren en wilde daar graag mee aan de slag. Eerste stempelde ik het bloemenpatroon uit de I Think You're Great set in Blushing Bride op Whisper White. Om een witte band te creeren voor mijn tekst deed ik een beetje Washi tape over de stempel voordat ik hem op het Blushing Bride inktpad drukte. Toen haalde ik het tape eraf en drukte af.

De teksten komen uit de Nederlandse Hostess Set 'Er is er een jarig! Hoera! Hoera!'



Ik koos de strepen in Basic Black, tekst in Smoky Slate en bloemetjes in Early Espresso:




De Designers Series Paper Stacks zijn grote pakketten 30,5 x 30,5 papier in 10 kleuren. Iedere kleur komt in 4 dessins (voor- en achterkant) en de nieuwe dessins zijn helemaal in mijn straatje: handgeschreven tekst, stippen, schuine strepen en een bloemetjespatroon:


Je kunt met deze stacks zoveel verschillende projecten maken, het is echt een aanrader.

Welke is jouw favoriet?

Zin om ook eens kennis te maken met de nieuwe produkten? Kom dan naar de Catalogus Lauch deze vrijdag 5 juni. Van 20.00 - 22.00 uur wordt het heel gezellig bij mij thuis: bubbels, hapjes, stempelen en zelfs een quiz! Met prijzen natuurlijk. 

Maar wat ik toch wel het allerleukste vind voor jullie is de Buy One Get One Free actie. Ik heb een fikse stapel stempelsets die ik niet meer ga gebruiken als demo. Koop jij zo'n (gebruikte) set voor de volle prijs dan mag je voor datzelfde bedrag een stempelset uit de nieuwe catalogus kiezen. Leuk? Of leuk?

Kom ook gezellig, neem een vriendin mee en we maken er een gezellige crafty avond van. Stuur me even een berichtje dat jullie komen zodat ik ook voor jullie bubbels en goodies klaar heb staan.

Groetjes, Sonja


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!