dinsdag 9 juni 2015

Eindelijk weer eens tijd voor Project Life



Hallo allemaal. Na een intense blogperiode vanwege de catalogustransitie is het de afgelopen week even stil geweest hier. Ik was lekker bezig met de voorbereidingen voor het lanceringsfeestje afgelopen vrijdag. En dat was een heel geslaagd feestje waar ik overigens geen enkele foto van heb gemaakt...zo druk was het:-) Het weekend was ook lekker druk met werk en verjaardagen.

Maar mijn handen jeukten al snel weer om iets te maken. Ik had nogal wat leuke Project Life dingen op Instagram (100 dagen lang elke dag een Journaalkaartje maken) en in de nieuwe catalogus voorbij zien komen dus ik besloot gisteren weer eens een paar pagina's in mijn Project Life album te maken. Ik had vorig jaar zo'n leuke Seasonal Snapshot kit van Stampin' Up! aangeschaft en daar kun je mooi de laatste 4 maanden van het jaar mee documenteren. Eerst wat nazomer- en herfstlayouts:





En ik had ondertussen ook nog een heleboel leuke kerstspullen verzameld: gouden stippenwashi,  glittersneeuwvlokken en meer bling dus ik wilde ook gewoon eindelijk eens aan die kerstfoto's beginnen:



Binnenkort de rest en dan ben ik hopelijk net op tijd klaar voor de zomervakantie. Want voor de zomervakantie heb ik mijn oog al laten vallen op de Let's Get Away collectie van Stampin' Up! met bijpassende stempels:



Bekijk hier het filmpje als je wilt weten wat er precies in de Voordeelbundel (15% korting als je Card kit, accessoires en stempelset tegelijk besteld) zit.

Dit wordt weer een mini-album net als vorig jaar. Het standaardformaat van Project Life albums is 30,5 x 30,5 cm en dat is fijn als je veel foto's te verwerken hebt maar voor een vakantie van twee weken is een kleiner maatje ook heel fijn. Dus dit wordt het Espresso 6" x 8" album:



Ik heb er nu al zin in. Ken je dat, dat je het documenteren van je vakantie even leuk vindt als de vakantie zelf. Het is toch iedere keer weer een heerlijke ervaring als je met de foto's van je vakantie bezig bent.

Dat is het voor nu lieve lezers. Ik hoop jullie weer een beetje vermaakt en geinspireerd te hebben. Rest mij nog jullie te attenderen op de eerstvolgende inloop:

Woensdagochtend 17 juni 2015

Hartelijke groeten,

Sonja
Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!