vrijdag 26 juni 2015

Aquarelleren met je inktpads




Oke, hier is íe dan. Mijn eerste 'serieuze' poging tot het inkleuren van een stempel. Wat vinden jullie ervan? Ik heb hem ingekleurd met de Stampin' Up!  inkt. Wist je dat je je inktpads ook als "aquarel" palet kunt gebruiken? Daar is een klein trucje voor: Alsje inktpad nog dicht zit knijp je hem even goed in, zodat het inktkussen de deksel raakt. Als je dan de pad open maakt zie je op het dekseltje een vlek inkt zitten. En met die inkt kun je dan gaan inkleuren. Neem dan een Aqua Painter en dip deze op een klein hoekje van de inkt. De Aqua painter is een penseel met in de 'steel' en waterreservoir waardoor je met wat knijpen je haren nat houdt:





Zorg ervoor dat je je plaatje met Staz On gestempeld hebt, dit is watervast en zal niet uitlopen als je het nat maakt. Ik heb voor deze kaart gewoon Stampin' Up! Whisper White Cardstock gebruikt. Je zou ook aquarelpapier kunnen gebruiken maar dan krijg je je plaatje niet zo mooi gestempeld. En als je er niet een al te natte boel van maakt kan het Whisper White dit best hebben.

Deze schattige stempel komt trouwens uit de nieuwe Skating By set. Als mama van een 5-jarige jongen is dit een ultieme set. Ik weet zeker dat we hier heel veel mee gaan doen. Vorige week had ik er voor het eerst wat mee zitten proberen: 


Skating By is een set met 12 polymeerstempels die je op verschillende manieren kunt samen stellen:



 Het jongetje kan gewoon of op een skateboard staan en je kunt de gitaar of het ping pong batje in zijn had doen of een zwaaiend handje erbij stempelen. Wij hebben hem nu gebruikt voor een kaartje aan mijn achterneefje dat een ongelukje heeft gehad. Maar je kunt hem ook gebuiken voor verjaardagen, uitnodigingen voor kinderfeestjes, een felicitatie voor het behalen van een diploma en ik ga er zeker ook in mijn scrapbooking en Project Life nog iets mee doen. 

En heb je nou geen jongen maar een meisje dan zijn er ook nog twee leuke meisjes sets genaamd

Hey Girl... 



en Talented Trio:



Oh ik bedenk me net dat dit ook een heel geschikte set is voor een juffenbedankje! Ik ga straks gelijk weer aan de slag:-) 

Maar eerst nog even wat informatie voor jullie:

- Alle gebruikte produkten voor deze blogpost vinden jullie onderaan dit bericht. Klik je op een item dan kom je gelijk in mijn online winkel terecht om te bestellen. Je kunt dat daar direct doen of mij een mailtje sturen met wat wilt bestellen. Wil je verzendkosten besparen dan kun je meedoen met mijn verzamelbestelling, alles wordt dan bij mij afgeleverd en je komt het bij mij ophalen. Ik neem dan de verzendkosten voor mijn rekening. Ik plaats woensdag 1 juli mijn verzamelbestelling dus zorg dat je voor die datum besteld en betaald hebt.

- Ik heb voor het komende najaar alvast mijn beschikbaarheid voor parties en workshops vastgelegd. Die data ( en uitleg) vind je op de Stampin' Party webpagina. Wil jij met je vriendinnen aan de slag met Stampin' Up! spullen en kans maken op gratis spulletjes dan moet je echt een party boeken:-)

- En kun je niet genoeg krijgen van Stampin' Up! dan kun je maar beter instappen als demonstrator. Nog tot en met aanstaande dinsdag krijg je 2 extra stempelsets naar keuze bij je Starters Kit. En die Starters Kit is sowieso geweldig: kies voor € 175 produkten uit en betaal daar van maar € 129 voor. Dan krijg je daarna ook nog eens 10% extra korting op je eerste bestelling en natuurlijk de twee extra stempelsets. Het is dat ik al demo ben maar anders was ik mooi nu ingestapt:-) Voel je vrij om mij te bellen of mailen als je wilt instappen. Ik beantwoord graag je vragen en kan je ook helpen bij het samenstellen van je starter kit.

Een heel fijn weekend allemaal!

Groetjes,

Sonja



Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!