zondag 24 mei 2015

Top 10 vertrekkend produkten. Op 5: Everyday Occasions Cardmaking Kit

Nog maar een 9 dagen (!!!) en dan gaat de nieuwe catalogus in. Sinds een paar dagen zet ik mijn favoriete verdwijnende producten nog 1 keer in het zonnetje zetten. Vandaag op nummer 5:


Over deze kit ben ik zo enthousiast dat ik hem bijna op nummer 1 had gezet maar dan komt ie pas volgende week en dan is ie misschien al uitverkocht:-). Hij is zelfs niet eens afgeprijsd! Deze kit behoeft geen korting...dit is wat mij betreft de ultieme kaarten starter kit:


 In een superleuk doosje zit echt alles om 20 heel verschillende kaarten te maken:



  • Boekje bij met 20 voorbeelden
  • 20 basiskaarten in verschillende maten en dessins
  • 20 bijpassende enveloppen
  • 2 kleuren inkt
  • Baker's Twine
  • 7 hele leuke stempels:






  • Een clear block
  • Een heleboel voorgestanste vormpjes om je kaart mee op te bouwen
  • Taart Doilies
  • Knoopjes en pijlvormige paperclips






Hier kan iedereen zo mee aan de slag:





Wees er snel bij want voor al deze producten geldt OP=OP

Kijk voor meer informatie over bestellen op de bestelpagina of stuur mij een mailtje op sgortzak@yahoo.co.uk

Tot morgen!

Retiring Stamp Sets
Built for Free Using: My Stampin Blog

Retiring Accessories
Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!