woensdag 20 mei 2015

Top 10 verdwijnende Producten - Op nummer 9: Metro Type Alphabet

Nog maar een paar weken en dan gaat de nieuwe catalogus in. De komende 10 dagen ga ik mijn favoriete verdwijnende producten nog 1 keer in het zonnetje zetten. Vandaag in de spotlight:

Metro Type Alphabet Photopolymer Stamp Set




Een alfabetset is zo'n basisset in je collectie die je op zoveel manieren kunt gebruiken. Namen, initialen, titels voor scrapbookpagina's...


cijfers om je eigen feestje te vieren...


...of rugnummers voor op een WK kaartje:-)



Deze set is uitgevoerd in photopolymeer waardoor je precies kunt zien waar je stempelt. Hij heeft zoweel (hoofd)letters als cijfers. En ook deze set is afgeprijsd waardoor hij nu maar € 23,32 i.p.v. € 30,95 kost. Dat scheelt weer:-)

Hou er rekening mee dat het vanaf nu op=op is voor de producten uit de huidige jaarcatalogus. Sommige (de in-color inkten bijvoorbeeld) zijn al uitverkocht. Het is daarom aan te raden om direct te bestellen. Via mij (stuur me een mailtje of een whatsappje (06-4833 6306) met de bestelnummers en je e-mail) of via de webshop (dan kun je alleen met credit card betalen).  Bestel je via de webshop gebruik dan alsjeblieft de hostess code CGC6NRC6 om Stampin' Amsterdam te ondersteunen. Bestel je voor meer dan € 60 dan betaal ik de verzendkosten (€ 5,95) voor je. Bestel je voor meer dan € 200 laat de hostess code dan achterwege, je krijgt dan zelf de credits:-) Wel gelijk besteden, je kunt ze niet bewaren.

Betaal je liever helemaal geen verzendkosten dan kun je meedoen met de verzamelbestelling van 29 mei. Je hebt dan echter geen garantie dat de producten er nog zijn als ik op 29 mei bestel.

Een overzicht van alle verdwijnende stempelsets en accessoires vind je onderaan

Een hele fijne dag nog!

Sonja Gortzak

Retiring Stamp Sets
Built for Free Using: My Stampin Blog

Retiring Accessories
Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!