vrijdag 29 mei 2015

Top 10 Retiring Products met op 2: Angled Tag Topper Punch

Wie mij een beetje gevolgd heeft of kent weet hoe enthousiast ik ben over deze pensionato:







Al sinds ik een klein meisje was ben ik dol op schrijfwaren, post en kantoorartikelen. Ik vroeg mijn moeder altijd om van die mooie giro-enveloppen en overschrijvingskaarten voor me mee te nemen van het postkantoor. Die gebruikte ik dan in mijn 'postkantoor'. Zelfs al zeilend over het IJsselmeer wist ik een klein varend postkantoor in het voorruim van mijn ouders boot te creeeren. En alleen als we heel schuin gingen hield ik het voor gezien.

En ook nu nog ben ik altijd alert op leuke kantoorartikelen en papierwaren. En labels heb ik in allerlei vormen en maten. Heel geschikt om aan kadootjes te hangen, kaartjes mee te maken of in mijn scrapbooking te gebruiken. Dus toen ik deze pons zag wist ik dat die perfect zou zijn voor mij. Het idee is heel simpel. En ik heb hem flink gebruikt het afgelopen jaar:

Visitekaartjes:


Kadolabels:


Ieniemini-album:


Lieve mini-kadootjes


En ik weet wel zeker dat ik deze pons gewoon in mijn collectie ga houden dus deze komt niet in de Buy One Get One Free Sale tijdens het Lanceringfeestje volgende week vrijdag. Maaaaar....je kunt hem nu nog met 50% korting krijgen dus dat is eigenlijk net zo goed.:

Het is aan te raden om direct te bestellen. Via mij: stuur me een mailtje of een whatsappje (06-4833 6306) met de bestelnummers en je e-mail adres. Of via de webshop (dan kun je alleen met credit card betalen).  Bestel je via de webshop gebruik dan alsjeblieft de hostess code CGC6NRC6 om Stampin' Amsterdam te ondersteunen. Bestel je voor meer dan € 60 dan betaal ik de verzendkosten (€ 5,95) voor je. Misschien kun je even samen met je buurvrouw bestellen:-)

Betaal je liever helemaal geen verzendkosten dan kun je meedoen met de verzamelbestelling. Ik heb deze doorgeschoven naar 2 juni omdat je op die dag zowel uit de oude als uit de nieuwe catalogus kunt bestellen en dat kan wel eens heel leuk zijn!

Een overzicht van alle verdwijnende stempelsets en accessoires vind je hieronder:

Een hele fijne dag nog!

Hartelijke groeten,

Sonja Gortzak

Built for Free Using: My Stampin Blog


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!