donderdag 21 mei 2015

Top 10 retired items. Op 8: Alphabet Press Textured Impressions Embossing Folder

Nog maar een paar weken en dan gaat de nieuwe catalogus in. De komende 10 dagen ga ik mijn favoriete verdwijnende producten nog 1 keer in het zonnetje zetten. Vandaag op nummer 8:

Alphabet Press Textured Impressions Embossing Folder


Eventjes een stukje cardstock ertussen en door je stansapparaat of embosser en je hebt een mooie achtergrond voor een kaart of scrapbookpagina. Ik schaam me een beetje om toe te geven dat ik hem nog maar heel weinig heb gebruikt. Maar ik had nog zoveel ideeen hiermee. Ik hou zo van fonts en letters. En dus vandaar dat ie in mijn Top 10 terecht kwam. Hij heeft zoveel te bieden. Hier mijn favoriete project ermee:


Deze en nog een aantal andere verdwijnende embossing folders kun je nu voor de helft van de prijs krijgen: € 4,75 i.p.v. 9,50. Wat dacht je van deze andere beauties:




Een overzicht van alle verdwijnende stempelsets en accessoires vind je onderaan. Laat het me weten als ik je ergens mee kan helpen: sgortzak@yahoo.co.uk

Een hele fijne dag nog!

Sonja Gortzak

Retiring Stamp Sets
Built for Free Using: My Stampin Blog

Retiring Accessories
Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!