zaterdag 30 mei 2015

Top 10, op nummer 1: Regarding Dahlias!

Jeetje zeg wat ga ik deze set missen! Toen ik hem vorig voorjaar aanschafte kon ik me niet voorstellen hoeveel afwisselende creaties je kunt maken met maar 1 bloem en 4 sentimenten. De ultieme multi-tasker en mijn absolute nummer 1 (ook als 'ie niet met pensioen ging):


Ik ga het kort houden en laat mijn projecten voor zichzelf spreken:

Snelle kaartjes:

Ingekleurd:


Envelopzakje


Heat embossing in goud (met tekst uit een SAB set)


In Blackberry Bliss met een 'babydoekjes'- achtergrond



En je krijgt er nu 25% korting op wat betekent dat je hem voor € 17,96 i.p.v. € 23,95 kunt krijgen

Het is aan te raden om direct te bestellen. Via mij: stuur me een mailtje of een whatsappje (06-4833 6306) met de bestelnummers en je e-mail adres. Of via de webshop (dan kun je alleen met credit card betalen).  Bestel je via de webshop gebruik dan alsjeblieft de hostess code CGC6NRC6 om Stampin' Amsterdam te ondersteunen. Bestel je voor meer dan € 60 dan betaal ik de verzendkosten (€ 5,95) voor je. Misschien kun je even samen met je buurvrouw bestellen:-)

Betaal je liever helemaal geen verzendkosten dan kun je meedoen met de verzamelbestelling. Ik heb deze doorgeschoven naar 2 juni omdat je op die dag zowel uit de oude als uit de nieuwe catalogus kunt bestellen en dat kan wel eens heel leuk zijn! Maar als je niet mis wilt grijpen dan kun je beter nu bestellen.

Een overzicht van alle verdwijnende stempelsets en accessoires vind je hieronder:

Een hele fijne dag nog!

Hartelijke groeten,

Sonja Gortzak

Built for Free Using: My Stampin Blog


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!