zaterdag 23 mei 2015

Top 10: Op 6 Retro Fresh This And That Stickers en Washi tape



Op 2 juni gaat de nieuwe catalogus in en dat betekent dat er altijd een stempelsets, inktkleuren en aanverwante produkten verdwijnen. Dat is helemaal niet erg natuurlijk, helemaal niet omdat een groot aantal daarvan ook nog eens flink afgeprijsd worden. Daarom voor jullie een top 10 met mijn favorieten die je nu extra voordeling aan kunt schaffen. Vandaag op nummer 6:

Retro Fresh This and That stickers en Washi Tape


Deze stickers en Washi Tapes zijn onderdeel van de This and That line en bedoeld om snel, makkelijk en vooral leuk een dagboek/fotoboek mee te maken. Ik gebruikte de stickers en Washi Tape voor een populair kinderfeestjesidee: het vriendinnenboekje:


En ik kan nog wel een heleboel andere leuke ideeen verzinnen met stickers. Ze zouden het ook heel goed doen op brieven, in agenda's, scrapbook layouts en kaartjes bijvoorbeeld. Mijn favoriete idee is het te gebruiken in je vakantiedagboek. Dat gaat met de bijpassende albums en cool draaistempels perfect:




En al deze produkten zijn nu met 50% korting te krijgen. Pak je kans, deze gaan heeel snel!

Het is aan te raden om direct te bestellen. Via mij: stuur me een mailtje of een whatsappje (06-4833 6306) met de bestelnummers en je e-mail adres. Of via de webshop (dan kun je alleen met credit card betalen).  Bestel je via de webshop gebruik dan alsjeblieft de hostess code CGC6NRC6 om Stampin' Amsterdam te ondersteunen. Bestel je voor meer dan € 60 dan betaal ik de verzendkosten (€ 5,95) voor je. Misschien kun je even samen met je buurvrouw bestellen:-)

Betaal je liever helemaal geen verzendkosten dan kun je meedoen met de verzamelbestelling van 29 mei. Je hebt dan echter geen garantie dat de producten er nog zijn als ik op 29 mei bestel.

Een overzicht van alle verdwijnende stempelsets en accessoires vind je hieronder:

Een hele fijne dag nog!

Hartelijke groeten,

Sonja Gortzak

Built for Free Using: My Stampin Blog


Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!