zondag 10 mei 2015

Big Ways Small Ways, Love you Always lieve mams!



Vandaag is het moederdag en mocht ik lekker uitslapen :-) Ik hoop dat iedereen vandaag lekker heeft mogen uitslapen. Ik ga zo met mijn zoon mee naar een kinderfeestje op Jeugdland, even heerlijk ravotten. En dan later vanmiddag naar mijn mams toe. Ik heb haar al een tijdje niet gezien zo druk is het de afgelopen weken geweest. Maar nu zijn we net terug van een heerlijk weekje Engeland en kan ik er weer lekker tegenaan!

Voor mijn mams vond ik in Engeland een mooi quiltlapje:


En daar wilde ik dan wel eens een kadotasje bij maken. Ik had dat nog nooit gedaan dus op naar pinterest voor wat inspiratie. Sam Hammond Donald van Pootles had een superleuk omvouwtasje op You Tube gezet en die heb ik (met een kleine aanpassing) nagemaakt in het supergave Painted Blooms Designer Series Paper:



De binnenkant is al bijna net zo mooi als de buitenkant. Ik had echt moeite met kiezen:


Maar uiteindelijk toch gekozen voor de bloemen aan de buitenkant.  Ik heb het daarna afgemaakt met een lintje als sluiting en toen moest ik nog op zoek naar een stempel. Ik heb zelf geen Moederdagstempelset (al kun je wel een hele mooie in de Spring Summer Catalogus vinden) dus ik ging door mijn sets heen om te kijken wat ik wel had. Something to Say is een set met allemaal duo teksten en dat leek me heel leuk voor op het tasje. Cirkeltje en rosetje erbij en klaar:





Ik vind hem echt heel schattig, wat vinden jullie?

En ik was aangenaam verrast hoe snel ik dat tasje in elkaar had. Met mijn Stampin' trimmer heb ik in een handomdraai mijn papier op maat gesneden en de rillijnen gemaakt. Daarna is het alleen nog maar een kwestie van in elkaar plakken. Super easy!

Nog een maandje dames en heren. En dan is de voorjaarscatalogus voorbij. Dus als er nog iets bijzit dat je graag wilt laat het me dan weten dan bestel ik het voor je. 

Voor nu geniet ik nog even van de Painted Blooms op de inloop van aanstaande vrijdag. Als je nog geen plannen hebt kom dan gezellig even langs. Ik denk zomaar dat we weleens iets van een kadotasje kunnen gaan maken:-) Vanaf 20.00 uur ben je van harte welkom. Mail of whatsapp even als je komt en als je iemand me wilt nemen kan dat ook.

Een fijne zondag nog!




Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!