woensdag 4 maart 2015

Hiep Hiep Hoera! Vandaag ben ik 1 jaar demonstratrice!


Mijn man moest wel een beetje lachen toen hij hoorde dat ik een kaartje voor mezelf aan het maken was maar ja. Ik vond toch wel dat dit een kaartje verdiende:-) 1 jaar demonstratrice voor Stampin' Up! is echt wel iets om te vieren en sowieso vieren we bij Stampin' Up! graag feestjes zoals je ondertussen wel gemerkt hebt.

Dat dat zo was wist ik allemaal niet toen ik vorig jaar "instapte". Ik was eigenlijk nog helemaal niet zo lang bekend met Stampin' Up! Ik zat op een scrapbookforum waar ik steeds hele mooie kaartjes langs zag komen die haast wel uit een mechanisch gedrukt leken oin plaats van zelfgemaakt. En steeds maar weer verscheen daar dan de afkorting SU bij. Geen idee wat dat betekende....maar dat veranderde toen er iemand op het forum aankondigde dat zij SU demonstrator was geworden en of er misschien mensen waren die een catalogus wilden. Nou dat wilde ik wel! 

Dagen heb ik door die catalogus gebladerd en me vergaapt aan al het moois dat erin stond. Ik werd ook heel erg geinpsireerd door alle voorbeelden die erin stonden dus ik begon dat na te maken met mijn eigen stempels. Wat was dit bijzonder! 

Toen ik achterin las dat je hier ook geld mee kon verdienen was mijn aandacht helemaal getrokken. Ik had me net bij de KVK aangemeld als zelfstandige om Workshops Stempels Gutsen te kunnen geven en daarnaast kon ik best nog wel wat werk gebruiken. Dus ik heb contact opgenomen met mijn forumgenoot en haar heel veel vragen gesteld. Zij was echter ingestapt als hobby-demo en kon niet al mijn vragen beantwoorden. Als Hobby Demo bestel je eigenlijk vooral voor jezelf zodat je altijd 20% korting krijgt en hoef je geen klanten te hebben of workshops te geven. 

Maar haar Upline (degene bij wie zij ingestapt was) kon mij wel helpen en met heel veel geduld beantwoordde ze al mijn vragen per mail, whatsapp en over de telefoon. Na een week uitzoeken heb ik de knoop doorgehakt en mijn starterskit besteld (nog voor ik goed en wel ooit een bestelling van Stampin' Up! binnen had gekregen:-)

En toen begon mijn avontuur. Zodra ik aangemeld was had ik toegang tot een demonstrator ondersteuningswebsite met heel veel informatie over hoe je invulling kunt geven aan je demosntratorschap. Ook kwam ik bij een aantal Facebookgroepen van mensen die bij dezelfde Upline zaten en ik was verbaasd over hoe behulpzaam, vriendelijk een bemoedigend iedereen was. 

In april ging ik naar mijn eerste Stampin' Up! event. Een Inspiration Avond. Zo, wat een happening was dat. Er waren presentaties over nieuwe produkten, ideeen om je workshops vorm te geven, mensen hadden allerlei voorbeelden mee genomen om met elkaar te delen en er waren prijzen! Veel prijzen en aan het einde kreeg iedereen ook nog eens een leuke Hip Hip Hoorah Card Kit mee. What's not to like?

En nu een jaar later vind ik het nog steeds even leuk. Ik heb er ontzettend veel plezier in om mijn eigen onderneming te runnen. Om promotie te doen, workshops te geven en natuurlijk om te creeeren met Stampin' Up! En ik ben ontzettend blij dat ik ook zoveel anderen het plezier van Paper Crafting heb kunnen laten ervaren.  Ondertussen heb ik zelf ook een aantal dames in mijn 'downline' die bij zijn ingestapt als demonstratrice. Allemaal om andere redenen en allemaal geven ze het anders vorm. En dat kan bij Stampin' Up!

Heb jij er ook wel eens over gedacht of je demonstrator wilt worden of gewoon lekker veel Stampin' Up! spulletjes wilt kopen met korting? De starterskit alleen is al een hele goede reden om je aan te sluiten. En tijdens Sale-A-Bration (tot eind maart)  mag je ook nog eens kiezen uit 2 mooie kado's.  

Lees er hier meer over of kom op Donderdagavond 19 maart naar de Informatieavond Demonstratorschap bij mij thuis. Je kunt daar lekker al je vragen stellen en misschien valt er wel een prijsje te winnen:-)

Wil je niet wachten? Mail me dan gewoon met je vragen e.d.

Ik ga nu even een taartje eten denk ik:-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!