zaterdag 10 januari 2015

Bedankt! Zes keer!

T

Tussen alle voorbereidingen voor de launchparty door moest ik ook nog een paar bedankjes maken. Wij gaan met kerst namelijk altijd naar mijn schoonfamilie in Engeland toe en de vriendinnen en buren van mijn schoonmoeder komen dat altijd kadootjes langsbrengen voor Thomas. Zo lief!


Ik wilde heel graag met de Hello You Thinlits aan de slag. Er stonden hele leuke voorbeeldkaarten in de voorjaar catalogus dus die heb ik als startpunt gebruikt: 


Ik heb alleen 6 kleintjes gemaakt (een dubbelgevouwen A6-je zeg maar). Ik kon alles doen met de restjes Sale-A-Brations papier van de layouts die ik vorige week had gemaakt en dat geeft me altijd een goed gevoel:-)



De stempel 'So Very Much' komt uit de Sale-A-Brations catalogus. De stempel zegt eigenlijk 'Thanks so Very Much' maar ik heb het 'Thanks' gedeelte na het beinkten steeds afgeplakt met een stukje plakband en dan krijg je alleen het stukje dat je wilt.


Deze laatste stempelset is 1 van de producten die je gratis kunt uitkiezen bij iedere € 60 die je besteld tussen nu en 31 maart 2015. Lees over alle voordelen van deze bijzondere periode bij Stampin' Up! op de Sale-A-Bration pagina.

Een fijn weekend allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!