zaterdag 6 december 2014

Loslaten is moeilijk...



Soms maak je iets voor een ander (al die lieve mensen die Stampin' Up! producten bij je bestellen bijvoorbeeld:-) en dan klopt het helemaal en dan wil je ze eigenlijk niet meer loslaten...maar ja het moet toch. Zo was het met deze kaartjes. Ik wilde even iets helemaal anders dan alle herfst, kerst- en sintsferen en koos voor dit zachte palet van Blushing Bride, Pistachio Pudding en Crumb Cake. En eindelijk eens die Alphabet Press Embossing folder gebruikt en ook weer eens de Flower Shop stempels en Pansy Pons. Ik was er echt helemaal mee in mijn sas maar ze zijn deze week toch echt op de post gegaan:-)

Maar om toch nog even terug te komen op kerst enzo.....ik heb een paar leuke mededelingen voor jullie:
  • Allereerst heb ik donderdag 11 december aanstaande een inloopavond van 20.00 - 22.00. We gaan een leuke kerstdecoratie maken. Mail even om te laten weten of dat je mee wilt doen. 
  • Ten tweede heb ik nog een paar laatste herfst-wintercatalogi voor wie dat wil. Ik verstuur ze gratis naar wie dat wil, als je er zelf al 1 hebt is het misschien leuk om aan iemand kado te doen. 
  • Dat brengt mij bij mijn derde mededeling en dat is dat alles uit de herfst-wintercatalogus nu nog een maand te bestellen is, 5 januari is de laatste dag! 
  • Wil je met de verzamelbestelling van december meedoen  en alles voor de kerst binnen hebben bestel en betaal dan uiterlijk voor vrijdag 12 december. 
  • En als laatste de klapper van vandaag: gisteren is een mega eindejaarsuitverkoop begonnen met kortingen tot wel 80%. Neem eens een kijkje:



Prettig weekend nog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!