zondag 9 november 2014

Kleur de herfst! Scrapbook layout


De herfst is natuurlijk het moment om mooie plaatjes te schieten met je camera en ik had op vakantie naar Engeland voor het eerst in tijden mijn spiegelreflexcamera weer eens bij me. Ik wilde wat experimenteren met de scherpte-diepte verhouding. Gelukkig kun je met je digitale camera lekker wegknippen en dan later de mindere foto's eruit gooien want niet alle experimenten waren even succesvol:-) Maar er zaten zeker een paar mooie plaatjes bij en die heb ik toen gelijk gebruikt voor mini-layouts voor mijn ouders en schoonmoeder. Die geef ik ieder jaar met kerst een kalender zonder plaatjes en dan stuur ik ze iedere maand een layout voor daarop. Dan blijven ze een beetje op de hooge van wat hun kleinzoon zoal doet en hoeven ze niet gelijk op Facebook:-)


Voor deze layout heb ik dessinpapier van Imaginisce gebruikt en verder allemaal fijne Stampin' Up! produkten: Colour me Autumn  en Everyday Adventure Project Life Washi Tape en Autumn en Essentials Wooden elements.


De Wooden elements komen standaard ongekleurd en je kunt ze zelf met de Stampin' Up! inkten kleuren, bestempelen of zelfs embossen. Maar ook ongekleurd vind ik ze heel mooi zoals op de tweede herfst-layout die ik deze week maakte:


En misschien herken je hier ook wel de Four Feathers stempelset van de kaartjes van vorige keer. Ik ben zo blij met deze set! Je kunt er zoveel mee! Wat zou jij hiermee maken?

Misschien wil je een keertje mee komen doen? Aanstaande woensdag 12 november gaan we kerstkaartjes maken met de Festival of Trees stempelset en bijpassens kerstbook pons:


Mail me even als je mee wilt doen: sgortzak@yahoo.co.uk, het is gratis en je mag ook iemand meenemen.

En volgende week stuur ik ook weer een nieuwe nieuwsbrief eruit met leuke kado-ideeen voor Sinterklaas en Kerst. Krijg jij de nieuwsbrief nog niet geef je dan hier op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!