dinsdag 11 november 2014

Top 10 kado's


Stampin' Up! heeft ondertussen 2 catalogi en een kerstbrochure vol met leuke producten en ik kan ze stuk voor stuk aanraden. Maar als je me vraagt wat ik de leukste vind om te geven en om te krijgen dan geef ik je deze top 10.


Nr. 1: Everyday Occasions Card Kit: Doos vol papier, 7 stempels, inkt en meer om 20 kaarten te maken.

Nr. 2: Stampin' Trimmer: Al je papier kaarsrecht gesneden en het gaat zo snel! Ik zou niet meer zonder kunnen. 















Nr. 3: Angeled Tag Topper Punch: Stampin' Up! maakt zulke goede ponzen dat je met iedere pons een goede koop zou doen maar ik heb mijn hart verloren aan deze schijnbaar simpele labelpons. Maakt in een handomdraai van ieder strookje papier of cardstock een tag. Ik heb er al zoveel leuks mee gedaan: zowel 'op kantoor' als met kaarten en scrapbooklayouts. Wil je het iets frivoler dan is er ook nog een leuke Scalloped Tag Topper Punch.



Nr. 4: Four Feathers stempelset. Deze stempelset (met eventueel bijbehorende stanzen) is zo mooi en heeft zoveel mogelijkheden. Je kunt er zowel mee scrapbooken als kaarten maken en vandaag heb ik er zelfs labeltje van gemaakt. En hij is nog maar tot begin januari beschikbaar dus je moet er snel bij zijn.















Nr 5: Envelope Punch Board: Zonder nadenken vele maten enveloppen met mooi afgeronde hoekjes maken. De envelope punch board kan het. En als je wilt kun je er zelfs doosjes mee maken. Dit handige apparaatje zal je niet teleurstellen.











Nr. 6: Gift Box Punch Board: Net als nr 4 maakt ook dit apparaat het leven weer ietsjes makkelijker. Volg de instructies en maak allerlei maten vierkante doosjes met een mooi sluitinkje. Natuurlijk handig voor kerst en sinterklaas maar ik zie toch ook heel veel mogelijkheden voor kindertraktaties:-)














Nr. 7: Project Life Kit: Voor de scrapbookers in je leven is een Stampin' Up! Project Life Kit een leuk kado. Een mooi doosje gevuld met kant en klare kaartjes om in een Project Life foto-album te stoppen. Met bijpassende accesoire kits vol versierinkjes, stickers en washi tape helemaal onweerstaanbaar. En tot begin januari zijn er ook twee speciale seizoenskits verkrijgbaar.

Nr. 8: Project Life Mini-album in Cherry rood. Dit schatje van een album is speciaal voor de kerst gemaakt maar ik vind het gewoon een heel leuk kleurtje. Het is een klein formaat 6" X 8 " (15 X 20 cm) en heel geschikt voor als je December Daily doet.















Nr. 9: Itty Bitty Punches: 3 mini ponsjes met een ster, hartje en klavertje 4. Ze matchen met verschillende stempelsets maar zijn ook gewoon zo heel goed te gebruiken op kaarten, layouts, als confetti of op kadootjes.















Nr. 10: Undefined: Voor de doe het zelver. Alles dat je nodig hebt om je eigen stempels te maken: Gutsjes, rubber, houten blokjes en een inktmarker.


Zo, ik hoop dat ik jullie een beetje warm heb kunnen maken voor wat Stampin' Up! zoal te bieden heeft. Zit er iets tussen dat je wilt hebben dan lees je hier hoe je kunt bestellen, hoe te betalen en wat de algemene voorwaarden zijn.

Verzamelbestelling November: bestel uiterlijk 25 november mee en betaal maar € 1 bijdrage in de verzendkosten als je het bij mij thuis ophaalt. Als alles op voorraad is heb je het dan voor Sinterklaas in huis:-)

Wat is jouw favoriete Stampin' Up! produkt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!