zondag 26 oktober 2014

Kleine meisjes worden groot...

...en dan willen ze liever hun eigen kadootjes uitkiezen. Dus voor de verjaardagen van de tienerdochters van mijn vriendinnen worden nu H&M gift cards aangeschaft. Maar die wil ik dan wel in mijn eigenste eigen verpakking doen. En om daar inspiratie voor op te doen hoef je alleen maar even Pinterest te raadplegen. Lauren Meader had een heel schattig portemonneetje dat ook nog eens redelijk vlot na te maken was dus daar ben ik afgelopen vrijdag mee aan de slag gegaan:


Ik heb er gelijk twee gemaakt. Versierd met dessinpapier uit het All Abloom Paper Pack maar je eigen gestempelde papier zou natuurlijk ook heel goed kunnen. Of een kerstpapiertje als je met kerst een cadeaukaart kado gaat doen. De sluiting is van wat klitteband en vastgeplakt met secondenlijn zodat ie goed vast zou zitten als hij open en dicht gedaan zou worden. 



Op de sluitinkjes heb ik een bloem en een knoop geplakt gemaakt van Simply Pressed Clay.  Dit is een hele leuk luchtdrogende klei die je met de re-inkers van Stampin' Up! precies de kleur van je cadstock of papier kunt geven. Hoe cool is dat!  Daar komt ook nog wel een keer een post over.


Voor nu wilde ik nog even zeggen dat we woensdag aanstaande weer een Inloopochtend bij mij thuis hebben. Je bent van harte welkom om mee te doen. Het is een gezellige ochtend met wat andere dames waarop we steeds aan de slag gaan met een papierproject. Aanstaande woensdag 29 oktober gaan we een leuk kaartje maken met de Four Feathers Stempelsset en bijpassen de stanzen uit de herfst winter catalogus. Oh hij is zo moooooi!

Wil je meedoen stuur me even een mailtje: sgortzak@yahoo.co.uk. Het is gratis en je bent van harte welkom. Als je iemand mee wilt nemen kan dat ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!