dinsdag 30 september 2014

Goeie acties bij Stampin' Up!

Stampin' Up! heeft vandaag een paar hele mooie acties aan gekondigd die ik toch echt even met jullie wil delen. Let goed op de data. De eerste is maar 6 dagen geldig dus wees er snel bij.

Stamp, Stock and Save - 1 t/m 6 oktober

6 dagen lang krijg je:

  •  15% korting op Classic Stampin' Pads uit de kleurfamilies, inclusief de in-colors, exclusief de speciale inkten. 
  • 15% korting op pakken A4 papier in dezelfde kleuren plus Whisper White (het beste papier om op te stempelen)
  • 15% korting op enveloppen 
  • 15% korting op de nieuwe Fast Fuse lijmrunner. 
  • 20% korting op 5 stempelsets: Big News, Playful Pennants, Choose Happiness, Petite Pairs, So Very Happy.
Zie de lijst hieronder voor het complete overzicht.




Ik doe een speciaal hiervoor ook een extra verzamelorder op 6 oktober. Dit betekent dat je voor € 1 bijdrage in de verzendkosten je spullen bij mij thuis ophaalt. Zorg dat je bestelling en betaling uiterlijk 5 oktober bij mij binnen zijn. Mail mij op sgortzak@yahoo.co.uk met je bestelling.

Woon je iets te ver weg om even langs te komen dan wordt het voor € 5,95 gewoon rechtstreeks bij jou thuis afgeleverd. En als je een credit card hebt kun je zelfs gelijk bestellen bij de webshop.




De tweede mooie aanbieding is de Pick a Pack of Paper 'joining offer'. Als je je uiterlijk Vrijdag 24 oktober aansluit als onafhankelijk demonstratrice van Stampin' Up! dan kun je vanaf November 6 maanden lang iedere maand 1 pak dessin papier gratis bestellen. Demonstrator worden en zijn is natuurlijk niet zomaar iets dus lees de informatie op dit blog en bel/mail me als je meer informatie nodig hebt. Ik kan het natuurlijk van harte aanbevelen en zal je ook in alles ondersteunen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!