woensdag 16 juli 2014

Multitasken met Owl Builder Punch

Er zijn de afgelopen weken twee meisje geboren in mijn directe omgeving en dat was de perfecte gelegenheid om eens iets nieuws te proberen met Owl Builder Punch. Deze mooie pons drukt in 1 keer alle onderdelen uit om een uiltje te maken. Maar je kunt met die onderdelen ook een heleboel andere dingen doen. Ik heb een map 'Owl Builder Punch' op pinterest en ik zie  zoveel verschillende mooie dingen. De jurkjes gemaakt van het hesje van de uil wilde ik al een tijdje maken. 

De eerste versie is een klassieke versie met een kanten 'rokje'. 



De tweede versie een wat vrolijkere met bloemetjes lint en verschillende kleurtjes. En hoe vind je die schattige hangertjes paperclips? Die komen uit de catalogus van vorig jaar. Als die op zijn zal ik iets anders moeten verzinnen. Misschien een waslijntje:-)


Heb jij al een Owl Builder Punch? Wat heb je er mee gemaakt? 
Laat het hier weten of like de Stampin' Amsterdam pagina op Facebook en post een foto van je creatie. Ik ben heel benieuwd!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!