dinsdag 17 juni 2014

Hup Holland Hup: Voetbalkaartjes!


Tsja, deze moest er gewoon komen he? Ik had deze voetbalkaarten al een tijdje geleden op pinterest gevonden toen ik zocht naar inspiratie voor mijn net aangeschafte hexagon (zeshoek) pons. Ik vond leuke ideeen van In the Cat Cave en heb er toen een paar gemaakt met Braziliaanse kleuren. Maar toen ik uitgenodigd werd voor een WK-verjaardagsfeestje kon het niet laten om er ook een paar in oranje te maken:





Ik heb deze kaarten gemaakt terwijl op de achtergrond een andere WK wedstrijd bezig was. Ik vind het allemaal best 'leuk' hoor zo'n WK maar om nu echt alle avonden alle wedstrijden te kijken? Nee.  Dat deed me denken dat het misschien wel leuk zou zijn om een knutselavondje te houden op andere wedstrijdavonden. Is er iemand die zin heeft om in de komende weken bij elkaar te komen en een kaartje in elkaar te zetten terwijl de rest van Nederland voetbal kijkt? Laat het me weten! Gaan we een paar leuke voetbalkaarten in elkaar zetten:-)

En nu we toch in Hollandse sferen zijn heb ik nog een leuk nieuwtje voor jullie: Er komt in juli een hele leuke Nederlandstalige Stampin' Up! Hostess Stempelset uit. En dat is heel bijzonder want er bestaat momenteel maar 1 Nederlandstalige stempelset: Sentimenten. Daar is er nu dus 1 bijgekomen:





Deze hostess set is speciaal bedoeld voor mensen die een Stampin' Up! Party houden met hun vrienden. Hoe werkt dat? 
Laat ik beginnen met te zeggen dat zo'n party gratis is en heel erg leuk:-) Je laat mij weten dat je een party wilt houden en we kiezen samen een datum. Jij nodigt 3-8 mensen uit voor een middagje/avondje knutselen met Stampin' Up! producten bij jou thuis. Ik kom op de afgesproken avond met alle benodigde Stampin' Up! spullen naar jouw huis en we gaan daar een leuk project maken en ik demonstreer ook nog wat andere technieken en mogelijkheden. Als jij en jouw gasten dan Stampin' Up! producten bij mij bestellen (daar is overigens geen verplichting toe!) dan krijg jij bij een totale besteding van die groep boven de € 200 tegoed om spullen uit de catalogus te bestellen. Speciaal voor hostessen (dat ben jij dan:-) zijn er ieder jaar unieke stempelsets, waaronder dit schatje hierboven. Die kunnen alleen door hostesses besteld worden tegen een gereduceerd tarief, als bedankje voor het houden van de party. Hoe leuk is dat? 

Schroom niet om contact op te nemen voor een feestje, ik zou het heel leuk vinden om mijn enthousiasme voor stempelen en knutselen met anderen te delen. 

2 opmerkingen:

  1. hartstikke leuk kaartjes zeg! En die pons is toch wel superveelzijdig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt Jo! LAng leve pinterest voor steeds weer nieuwe ideeen:-)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat wat van je horen!