zaterdag 28 juni 2014

Er is er 1 jarig...nou bijna maar toch zijn we traktaties aan het maken




Thomas is eigenlijk pas 12 juli jarig maar dan is het vakantie dus mag nu hij nu alvast uitdelen. Ik had al een hele tas vol bellenblaas besteld bij Albert en wilde daar graag wat leuks mee doen. Ik heb een uurtje of wat pinterest afgestruind maar er zat niet echt iets tussen waar mijn hart een sprongetje bij maakte. Er zaten best gave dingen tussen hoor maar daar zou ik echt dagen mee bezig zijn geweest en daar heb ik nou het geduld niet voor (en de tijd trouwens ook niet hoor:-).


Gelukkig bood Stampin' Up!  uitkomst. Zij brachten namelijk mijn bestelling en daar zat de superleuke Rev up the Fun stempelset bij, met stoere plaatjes van een auto, motorfiets, bandensporen en rook. En twee leuke teksten. Deze set gaat eruit eind deze maand en dat is echt zo jammer want hij is echt superleuk als je grote en kleine mannen (en vrouwen!) in je omgeving hebt die van auto's en motoren houden.
Anyway, ik dwaal af. Thomas is zo'n jongetje dat geobsedeerd is met alles dat wielen heeft en snel gaat en we gingen dus gelijk lekker stempelen. En terwijl we zo bezig waren kwam het idee naar boven dat ik hier toch heel leuk de bellenblaas mee op kon leuken dus dat hebben we gelijk maar gedaan. Het is niet het superproject geworden waar ik oorspronkelijk op gehoopt had maar het is wel een traktatie die Thomas mee heeft helpen maken en hij is er helemaal mee in zijn sas. En dat betekent dan toch eigenlijk nog het meest nietwaar?


Wil jij deze coole set nog hebben neem dan gelijk contact met mij op, 30 juni 2014 is de laatste dag dat ik kan bestellen en op=op!  sgortzak@yahoo.co.uk of 06-4833 6306

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat wat van je horen!